بازگشت تحریمهای سازمان ملل با عنوان «فعالسازی اسنپ بک» میتونه بهعنوان فریبندهترین نمونه از به اصطلاح دیپلماسی و عملیات روانی تدریس بشه! ماشهای چکانده شده که از نظر حقوقی و قانونی دیگه وجود نداشته! و باز هم قانون جنگل و مهمتر از همه: رفتار و تلاش طرف ایرانی بهویژه در چند ماه اخیر، مطلقا هیچ تأثیری بر تغییر این وضع نداشت.