از بازگشت گروگانها بسیار خوشحالم؛ دوران اسارت برای آنان و خانوادههایشان باید عذابآور بوده باشد. من نمیخواهم هیچکس، در هیچیک از دو طرف، آسیب ببیند. اما پرسش اینجاست: اسرائیل چه زمانی پنجونیم میلیون گروگان خود را در سرزمینهای اشغالی آزاد میکند؟ یا آیا فلسطینیان قرار است برای همیشه گروگان اسرائیل باقی بمانند؟