مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا، اظهار داشت: «مشکل ایران تنها موضوع هستهای نیست، بلکه مسأله موشکها هم وجود دارد». این گفته توجه کسانی را که تصور میکنند با پذیرش منطق «بده بره» و توقف غنیسازی، مشکل حل میشود، جلب میکند. در واقع، این تنها آغاز مسأله است و بعد از آن موضوعاتی نظیر موشکها، مسائل منطقهای و سایر مطالبات مطرح خواهند شد. زیادهخواهی قدرتهای بزرگ هیچگاه پایانی ندارد!