اینکه اسرائیل، کشوری یهودی که مشروعیتش را از نسلکُشی یهودیان توسط نازیها گرفته، خودش بتواند مرتکب نسلکُشی شود، چیزی بود که من (احتمالاً مانند بسیاری از یهودیان دیگر) بهسختی میتوانستم بپذیرم. نباید ۲۲ ماه طول میکشید، اما بسیاری از افراد در جامعه ما در حال تغییر نگرشاند.