معمر قذافی

  • آفریقانیروگاه هسته ای

    چرا آفریقا هسته‌ای نیست؟

    به گزارش اطلس دیپلماسی یادداشتی به‌عنوان «چرا آفریقا هسته‌ای نیست؟» نوشته شَهزادی ایروم (Shahzadi Irrum)  در مرکز پژوهش‌های راهبردی و معاصر (Centre for Strategic and Contemporary Research) منتشر شده است. این متن استدلال می‌کند که محرومیت آفریقا از دستیابی به…

دکمه بازگشت به بالا