نتانیاهو به تمایل خود برای پایاندادن به جنگ غزه اشاره کرد
به گزارش رسانههای عبری، برای اولین بار، بنیامین نتانیاهو اشاره میکند که «به دنبال پایاندادن به جنگ در غزه است».
پس از آتشبس با ایران، «هم اسرائیل و هم واشنگتن به هدف اصلی بعدی غربآسیای جدید اشاره میکنند». «هدف اکنون تلاش برای دستیابی به توافقهای عادیسازی روابط با کشورهای جدید است» امری که از رهگذر توافق تبادل زندانیان و پایان عملیات نظامی در غزه اجرایی خواهد شد.
این کانال عبری افزود که نتانیاهو تلویحاً میگوید که به دنبال پایاندادن به جنگ است، اما در این مرحله، شروطی که برای حماس غیرقابل قبول است، مطرح کرده است.
این کانال اشاره کرد او «میخواهد هر چه سریعتر برای نهاییکردن جزئیات به کاخ سفید برود». به گفته نیر دووری، خبرنگار کانال ۱۲، انتظار میرود رئیس ستاد ارتش کل به کابینه اطلاع دهد که ارتش اسرائیل وظایف محوله به آن را تحت طرح ارابههای گدعون تکمیل کرده است و از آنها خواهد خواست تا در مورد گام بعدی تصمیم بگیرند./ تایمز اسرائیل



