سرخط خبرها

عذرخواهی نتانیاهو از نخست‌وزیر قطر

پایگاه خبری آکسیوس اعلام کرد: بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، در تماس تلفنی با محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، همتای قطری خود، بابت حمله اخیر این رژیم به دوحه از وی عذرخواهی کرد.

این تماس تلفنی نتانیاهو با آل ثانی به هنگام سفر وی به آمریکا و در حضور ترامپ صورت گرفت.

آکسیوس نوشت: «نتانیاهو در این تماس تلفنی نسبت به نقض حاکمیت قطر در حمله اخیر به دوحه معذرت خواست و از کشته‌شدن یک افسر امنیتی قطری ابراز تاسف کرد».

سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل هم گزارش داد: «قطر خواهان عذرخواهی نتانیاهو بابت بمباران دوحه در ازای تداوم میانجی‌گری شد».

هاآرتص نیز خبر داد: «ترامپ نتانیاهو را مجبور به عذرخواهی کرده است»./ آکسیوس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا