وای! در حالیکه مدافعان اسرائیل در غرب، وقوع نسلکُشی را انکار میکنند، گرسنگی را رد میکنند یا آن را به سازمان ملل نسبت میدهند، معاون پیشین موساد، آمیرام لوین، صراحتاً آن را نسلکُشی مینامد!او میگوید: «دستوراتی که امروز دولت به ارتش میدهد، جنایت است… اینکه دستور داده شود به کودکان گرسنه و والدینی که دنبال تکهای نان میگردند، شلیک شود… این جنایت است، این نسلکُشی است.»