سرخط خبرها

تنش آمریکا و ایران به‌نفع هیچ کس نیست و دود آن به چشم کشورهای منطقه می‌رود

روزنامه دولتی عکاظ عربستان نوشت: «تشدید تنش‌ها بین آمریکا و ایران، به‌نفع هیچ طرفی در منطقه نیست».

عکاظ با اشاره به این موضوع، همچنین نوشت: «اظهارات تند و تهاجمی فزاینده به‌هیچ وجه به‌نفع هیچ طرفی نخواهد بود و هیچ راه حلی برای درگیری بین آمریکا و ایران، جز توسل به میز مذاکره و اجتناب از جنگی که عواقب وخیمی برای کشورهای منطقه و نه فقط مردم ایران خواهد داشت، وجود ندارد».

محمد مفتی، تحلیلگر عربستانی در این مطلب آورده است: «منازعه و تبادل اتهام‌ها میان آمریکا و ایران همچنان همچون خاری در پهلوی منطقه باقی خواهد ماند، مگر آن‌که دو طرف به راه‌حلی دائمی و پایدار دست یابند. تنشی که در پی این تبادل مستمر اتهام‌ها بر منطقه سایه افکنده، بر وضعیت کنونی و آینده آن در سطوح گوناگون تأثیر منفی می‌گذارد. گفتمانی که هر روز تندتر و هجومی‌تر می‌شود، به هیچ‌یک از طرف‌ها کمکی نخواهد کرد». /عکاظ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا