سرخط خبرها

آژانس در حال بازرسی از یک سایت آسیب‌ندیده ایران است

خبرگزاری غربی خبر داد که بازرسان آژانس در حال بازرسی از دومین سایت هسته‌ای ایران هستند؛ سایتی که مورد حمله تجاوزکارانه آمریکا و اسرائیل قرار نگرفته‌ است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس بامداد شنبه به نقل از یک دیپلمات نزدیک به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نوشت که بازرسان این نهاد «هم‌اکنون در ایران حضور دارند و در حال بازرسی از دومین سایت سالم هستند».

این دیپلمات افزود که بازرسان پیش از اعمال مجدد تحریم‌های سازمان ملل در آخر هفته، ایران را ترک نخواهند کرد.

بازرسان پیش از این و برای تعویض سوخت به نیروگاه هسته‌ای بوشهر رفته بودند.

خبرگزاری فرانسه نیز به نقل از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نوشته پس از وقفه‌ای ناشی از حملات آمریکا و اسرائیل به تأسیسات هسته‌ای تهران، بازرسی‌ها در ایران طی این هفته ازسرگرفته‌شده است./ آسوشیتدپرس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا