سرخط خبرها

در صورت از سرگیری برنامه هسته‌ای ایران، بار دیگر علیه این کشور اقدام نظامی خواهیم کرد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، روز دوشنبه تهدید کرد که اگر ایران برنامه هسته‌ای خود را دوباره از سر بگیرد، ایالات متحده بار دیگر به این کشور حمله نظامی خواهد کرد».

به گزارش الجزیره، ترامپ با ادعای اینکه «توانایی‌های هسته‌ای ایران تاکنون نابود شده است»، در گفت‌وگو با خبرنگاران هنگام ترک کاخ سفید گفت: «ما برنامه هسته‌ای ایران را نابود کردیم و امیدوارم ایران دوباره آن را راه نیندازد، چون در آن صورت مجبور خواهیم بود وارد عمل شویم».

رئیس‌جمهور آمریکا افزود: «اگر ایران برنامه هسته‌ای خود را دوباره آغاز کند، مطمئن باشید ما مدت زیادی صبر نخواهیم کرد».

براساس گزارش الجزیره، این اظهارات به نوعی اشاره به احتمال انجام عملیات نظامی جدید علیه تهران است./ الجزیره

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا