نشست وزیر دفاع عربستان با سازمانهای یهودی در آمریکا
وبسایت جوئیش اینسایدر فاش کرد که رهبران تعدادی از سازمانهای یهودی و حامی اسرائیل، با وزیر دفاع عربستان دیدار کردهاند.
این وبسایت به نقل از چهار منبع آگاه خبر داد که لیست دعوتشدگان شامل «کمیته یهودیان آمریکا»، «اتحادیه ضد افترا»، کنگره رؤسای سازمانهای یهودی آمریکا و «ائتلاف یهودیان جمهوریخواه» بود.
این رسانه صهیونیستی میگوید: «هدف از برگزاری این نشست، فراهمسازی مقدمات پیوستن عربستان به توافقنامه ابراهیم عنوان شده که برای عادیسازی روابط با اسرائیل است».
گزارشها همچنین حاکی از آن است که «بنیاد دفاع از دموکراسیها» قصد دارد نشست جداگانهای با خالد بن سلمان، وزیر دفاع عربستان در جریان سفر وی به پایتخت آمریکا برگزار کند. پیش از این، منابع عبری از دیدار احتمالی خالد بن سلمان با شلومی بیندر، رئیس اطلاعات اسرائیل و برخی مقامات آمریکایی خبر داده بودند. این در حالی است که تصویری از بن سلمان در کنار سناتور لیندسی گراهام منتشر شده است./ جوئیش اینسایدر



