سرخط خبرها

نیروهای آمریکا در حال خروج از عین‌الاسد هستند

خبرگزاری اسپوتنیک شامگاه دوشنبه به نقل از منابع محلی گزارش داد که نظامیان آمریکایی در حال خروج از پایگاه عین‌الاسد هستند.

براساس این گزارش، رهبر یکی از قبیله‌های استان الانبار گفت: «در روزهای اخیر، شاهد خروج سریع نیروهای ائتلاف بین‌المللی از پایگاه عین‌الاسد بوده‌ایم. این عقب‌نشینی در ستون‌های بزرگ به سمت گذرگاه مرزی الولید با سوریه در حال انجام است».

به نوشته اسپوتنیک، این اقدام بخشی از توافق امنیتی بغداد و واشنگتن برای پایان حضور نظامی آمریکا در عراق است.

پیش از این در روز جمعه شبکه عراقی «السومریه» گزارش داد که نیروهای آمریکایی از عصر روز پنج‌شنبه روند خروج تجهیزات و نظامیان خود از این پایگاه آغاز کرده‌اند. اسپوتنیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا