سرخط خبرها

خروج نیروهای آمریکایی از «عین الاسد» فریب است

عبدالله‌محمد الدلیمی، عضو ائتلاف عزم در عراق تأکید کرد نیروهای آمریکایی در حال حاضر در پایگاه عین‌الاسد در استان الانبار حضور دارند و ادعای مربوط به خروج آن‌ها از این پایگاه «یک فریبکاری آشکار» است.

الدلیمی در مصاحبه با خبرگزاری المعلومه گفت: «آنچه دولت آمریکا از طریق رسانه‌ها در مورد آغاز عملیات خروج نیروهای آمریکایی از پایگاه عین‌الاسد در منطقه البغدادی در شهرستان هیت واقع در غرب استان الانبار تبلیغ می‌کند، بی‌اساس است. کاری که نیروهای آمریکایی انجام دادند، انتقال تجهیزات نظامی غیرضروری خود به پایگاه «التنف» در سوریه و القای خروج از پایگاه عین‌الاسد بود، اما در واقع این جابه‌جایی نیروها برای آماده‌شدن برای اجرای یک سناریوی خرابکارانه جدیدی است».

وی افزود: «تبلیغ خروج آمریکا چیزی جز یک نمایش رسانه‌ای نیست که با هدف خرید زمان و حفظ نیروهایش برای مدت طولانی‌تر است که دلایل آن اکنون برای همه آشکار شده است». المعلومه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا