سرخط خبرها

دیپلماسی تنها راه برای حل بحران برنامه هسته‌ای ایران است

فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان طی سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: «سازمان ملل متحد باید در کاهش درگیری‌ها و بحران‌ها مؤثرتر عمل کند».

به گزارش الجزیره، وزیر خارجه عربستان تأکید کرد: «روند دیپلماتیک تنها راه حل بحران برنامه هسته‌ای ایران است».

وی گفت: «ما از اقدامات سوریه برای تحکیم امنیت و ثبات در این کشور قدردانی می‌کنیم، ما در کنار لبنان ایستاده‌ایم و از تلاش‌های دولت آن برای اجرای توافق طائف و انحصار سلاح به‌دست دولت حمایت می‌کنیم».

رئیس دستگاه دیپلماسی عربستان عنوان کرد: «ما بر لزوم عقب‌نشینی نظامیان اسرائیل از همه اراضی لبنان تأکید می‌کنیم»./ الجزیره

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا