سرخط خبرها

کره‌ شمالی برچیدن برخی از بلندگوهای مرزی را آغاز کرده است

بنا به برخی گزارش‌ها، کره شمالی نیز برخی بلندگوهای تبلیغاتی در مرز را جمع‌آوری کرده است.

رویترز نوشت: ارتش کره‌ جنوبی روز شنبه اعلام کرد که در پی اقدامات مشابه کره‌ جنوبی، متوجه شده است که ارتش کره ‌شمالی نیز در حال برچیدن برخی از بلندگوهای تبلیغاتی است که در بخش‌هایی از منطقه مرزی علیه این کشور نصب شده‌اند.

کره‌ جنوبی ماه پیش به‌صورت داوطلبانه بلندگوهای تبلیغاتی در مرز با همسایه شمالی خود را آغاز کرده بود.

گفتنی است دولت لیبرال کنونی در سئول که جایگزین یک دولت محافظه‌کار شد، در تلاش برای کاهش تنش‌ها با پیونگ یانگ، بلافاصله پس از روی‌کارآمدن، پخش تبلیغات انتقادی از رژیم کره شمالی را متوقف کرد. رویترز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا