خط قرمزی در مذاکرات با ایران وجود ندارد!
جیدی ونس، معاون رئیسجمهور آمریکا که به ایروان، پایتخت ارمنستان سفر کرده است، در سخنانی مدعی شد: «هیچ خط قرمزی در مذاکرات با ایران وجود ندارد و دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا خواهان یک توافق قابل اجرا است».
معاون ترامپ در ادامه گفت: «دستیابی به توافق با ایران به نفع همه خواهد بود».
معاون ترامپ در اظهاراتی مداخلهجویانه علیه ایران ادعا کرد: «مسائل مربوط به اعتراضات در ایران از پیش بهطور علنی به بخشی از مذاکرات بین دو کشور بدل شده است. آمریکا این موضوع را نه تنها با نمایندگان ایران، بلکه با سایر کشورهای منطقه نیز در میان گذاشته است و فکر میکنم این روند ادامه خواهد یافت».
ونس در ادامه ادعاهایش گفت: «اگر به مذاکرات اولیه بین ما و ایرانیها برگردید، رئیسجمهور ترامپ خیلی سخت تلاش میکرد تا به توافق سازندهای برسد که برای ایالات متحده خوب باشد اما صادقانه بگویم، کل دولت معتقد بود که اگر ایرانیها به اندازه کافی دوراندیش باشند که آن توافق را بپذیرند، برای آنها نیز خوب خواهد بود.» /العربیه



