سرخط خبرها

ترامپ، اروپا و رویارویی «اسنپ‌بک» با ایران

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا پس از حملات متجاوزانه اسرائیل و آمریکا به ایران در ماه ژوئن ادعا کرد که برنامه هسته‌ای ایران محو شده است، اما به نوشته نشریه آمریکایی «امریکن کانزروِتیو»، قابلیت‌های هسته‌ای تهران را نمی‌توان به این راحتی از بین برد یا بمباران کرد.

نشریه «امریکن کانزروِتیو» با این مقدمه نوشت: آمریکا، ایران و قدرت‌های اروپایی به سرعت به سمت رویارویی بر سر بازگشت ۶ قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران که تحت توافق برجام به حالت تعلیق درآمده بود، پیش می‌روند.

درحالی‌که فرانسه، آلمان و انگلیس در نهایت تصمیم خواهند گرفت که آیا بازگرداندن این قطعنامه‌ها را فعال کنند یا خیر، تصمیم آن‌ها ممکن است تعیین کند که آیا دریچه‌ای برای توافق ترامپ با ایران وجود دارد یا اینکه آیا آمریکا دوباره درگیر یک جنگ دیگر در غرب‌آسیا خواهد شد./ امریکن کانسروتیو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا